Syarikat Malaysia – MOL – Membeli Friendster



Memang dah lama aku menyepi dalam mengupdate blog aku ni.Dah bersawang nampaknya.Tapi hari ini aku terpanggil untuk mengupdatekan satu post untuk pengetahuan anda semua.Baru-baru ini aku dapat tweetphoto dari beberapa kawan aku tentang Friendster.


Untuk pengetahuan anda semua Friendster telah dibeli sepenuhnya oleh MOL Access Portal.Sebuah entiti baru yang dinamakan MOL Global Pte Ltd telah pun ditubuhkan untuk menguruskan kedua-dua syarikat ini.

Aku berharap dengan pembelian Friendster oleh MOL ini dapat menyemarakkan lagi bisnes online di Malaysia ni.Kelab-kelab peminat artis Malaysia yang berada di Facebook harus bertukar ke Friendster bagi meyahut seruan kerajaan menyokong syarikat dari Malaysia.







Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

XiMAX HandPhone Jenama buatan Malaysia

FREE Sound Effects

Kongsi fail dengan mudah menggunakan WeTransfer