Ubah file extension semasa muat turun di tempat kerja



Hari ini hari paling rajin aku untuk update.Dalam aku explore internet aku terjumpa satu website memang aku cari selama ini.Ia memang sesuai untuk mereka suka memuat turun software tetapi disekat dengan proxy.Sebenarnya aku dah simpan website ni dalam bookmark aku.Hari ni baru teringat nak kongsikan dengan korang.huhuhuhu.Website ini boleh memberikan akses untuk download bagi extension seperti .exe .avi .mp4 .mp3 dan sebagainya.


Laman web ini akan menukar file extension yang anda ingin download kepada file extension yang lain. Sudah lama aku mencari konsep seperti ini selain memikirkan menggunakan proksi-proksi dan sebagainya untuk membolehkan download dibypasskan.

Anda cuma perlu masukkan link muat turun fail anda dan pilih extension yang ingin anda tukarkan. Satu link akan muncul untuk anda mut turun fail anda dengan extension baru.

Walau bagaimanapun, perlu diingatkan fail tersebut sebenarnya dimuat turun dahulu di server laman web tersebut dan dinasihatkan fail-fail sensitif tidak didownload menggunakan laman web berkenaan.

Saiz muat turun yang dibenarkan ketika entri ini ialah tidak melebihi 50MB sahaja.

Korang g Website ni http://dlatwork.com

Ulasan

  1. Rasanya ramai yg mencari menatang ni. Utk fail drpd Rapidshare boleh guna ke?

    BalasPadam
  2. yg ni untuk download..
    kalo untuk bkk w/site cth:fb plak cmne ek?
    nk pkai proxy,of coz la kne blok jgak..

    BalasPadam
  3. Biasanya aku guna hidemyass try je cari kt google web proxy.dia bypass proxy..dulu la aku pakai..tapi skrg ni admin utk ict dh tahu dia block terus web2 tu...
    alternatif lain ko try guna ultrasurf..@ add on firefox tor..
    apa pun aku akan cuba cari bagaimana cara2 lain..
    sesiapa yg tahu leh la share kt sini..

    BalasPadam
  4. how about this..
    http://eddytech03.blogspot.com/2011/02/mari-tukar-proxy-server-anda.html

    BalasPadam

Catat Ulasan

SILA KOMEN YE LEPAS BACA

Catatan popular daripada blog ini

XiMAX HandPhone Jenama buatan Malaysia

FREE Sound Effects

Kongsi fail dengan mudah menggunakan WeTransfer