"Teknik Manipulasi Sistem Kewangan di Malaysia

Tertarik dengan kata-kata seorang pengurus kewangan yang beliau boleh manipulasi kewangan di malaysia secara sah cuma ada kontroversi sikit.Saya ada terima satu e-mail dari seorang internet marketing malaysia iaitu zamri nanyan,Emailnya seperti di bawah.

Pada mulanya saya tidak endahkan sangat
ebook Pengurusan Kewangan.

Tetapi bila Razif email kepada saya ebook
ini untuk review, saya tak dapat simpan
informasi ini.

Rasanya memang menjadi tanggungjawab saya
untuk berkongsi bersama golongan bumiputra
di dalam mailing list saya.

Secara amnya, Ebook Pengurusan Kewangan
menerangkan teknik penggunaan Overdraft
dengan menjadikan ASB sebagai cagaran.

Dan merangkumi cara perbelanjaan serta
pembayaran hutang menggunakan wang Overdraft
tersebut.

Sekali baca keterangan di atas, anda pun
tahu ada elemen kontroversi di dalam ebook
ini.

Tetapi saya pasti cara yang dilakukan
akan berhasil.

Dan sebab itulah ada beberapa 'pihak' yang
tidak senang dengan pendedahan ini dan
mahukan ebook ini dihentikan jualannya.

Ini merupakan pendedahan unik dan malangnya
Razif terpaksa memberhentikan jualan ebook
Pengurusan Kewangan ini pada 31 Mei 2009.

Ada 3 hari sahaja lagi untuk anda bertindak.

Dan katanya Razif akan cuba sedaya upaya
untuk 'melawan' hak untuk terus menjual
ebook ini. Bergantung kepada keputusan
seterusnya, anda mungkin tidak akan dapat
membeli ebook ini lagi jika nasib tidak
menyebelahi Razif.

Ya, saya pun terpaksa tergesa-gesa untuk
menghantar email ini kepada anda supaya
anda tidak ketinggalan.


pengurusan kewangan


ikhlas,

Zamri Nanyan
rahsia.bisnesdigital.com

ps. benarkah ebook ini akan ditamatkan jualan
pada 31 Mei? Saya tak dapat pastikan tetapi
yang pasti, anda akan ketinggalan sekiranya
berita ini benar dan anda ingin membuat pembelian.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

XiMAX HandPhone Jenama buatan Malaysia

FREE Sound Effects

Kongsi fail dengan mudah menggunakan WeTransfer