Bagaimana Memasang Sistem Affiliate



Pada minggu-minggu yang lepas saya ada menceritakan tentang menjana kewangan dengan YOUTUBE di sini.Sambutan pada produk tersebut amat menggalakkan kerana mereka tahu potensi youtube tu sendiri.Kali saya kongsikan pada anda satu produk yang tidak kurang hebatnya iaitu Pakej Video Sistem Affiliate.Apa itu sistem affiliate?Bagi anda yang masih baru dalam pemasaran di internet maklumat di sini mungkin akan membantu anda

Pakej Video tutorial yang disertakan didalam pakej ini akan mengajar anda bagaimana memasang Script Sistem Affiliate Lite. Script yang digunakan dalam pakej ini telahpun dimodifikasi ke dalam Bahasa Melayu. Sekiranya anda pernah menyertai program-program affiliate tempatan sebelum ini kesemua konfigurasi dan juga menu sistem didalam Bahasa Inggeris.

Selain itu juga anda boleh menjalan Program Pay Per Lead menggunakan script ini. Ianya bagi memperkenalkan produk anda dipasaran dengan cepat kerana ianya dibayar. Kalau tak percaya anda boleh cuba membuatnya.Untuk maklumat lanjut Klik di sini

Mungkin anda tertanya-tanya bagaimana keuntungan maksima boleh tercapai dengan menambah program affiliate ke dalam laman web jualan? Baiklah, konsepnya adalah begini;

Katakan anda TANPA sebarang rakan niaga (joint venture) sedang ingin memasarkan produk anda (contoh: ebook) ke internet Produk anda tersebut berharga RM50.00 dan target anda adalah ingin menghasilkan 100 jualan dalam tempoh 30 hari.

Walaubagaimanapun, dengan MASA dan KEMAHIRAN yang terhad, anda hanya mampu memasarkan produk anda tersebut ke 10 tempat jelajahan promosi sahaja dalam tempoh satu bulan.

Jualan yang terhasil katakan 30 jualan sahaja dan keuntungan anda hanyalah RM50.00 x 30 jualan = RM1500.00

Bayangkan pula jika anda memiliki 50 orang rakan niaga yang bertindak sebagai agen pemasaran (yakni agen affiliate) Sudah tentu kawasan yang akan dijelajahi akan lebih luas, masa penjelajahan berlaku dengan pantas dan hasil jualan yang dicapai adalah lebih tinggi.

Katakan secara puratanya, 50 orang agen tersebut berjaya menghasilkan 2 jualan setiap seorang, maka jumlah jualan produk anda adalah: 50 orang x 2 jualan = 100 jualan x RM50.00 = RM5000.00 !

Katakan anda memberi komisyen sebanyak 50% kepada agen affiliate untuk setiap jualan, maka keuntungan bersih yang bakal anda perolehi adalah: RM5000.00 (50% x RM5000) = RM2500.00!

Nah, anda mampu mengaut keuntungan RM2500.00 tanpa melakukan sebarang usaha pun! Semuanya dilakukan oleh konsep pemasaran menerusi program affiliate.

Bukankah ini merupakan satu perkara yang menarik dan menguntungkan?

Anda mungkin memerlukan penerangan lanjut bagaimana untuk memasang system affiliate ini ke dalam laman web jualan anda. Jadi saya syorkan anda untuk melihat info lanjut di

[[Untuk Maklumat lanjut KLik di sini]]

Selain itu, saya ingin menawarkan sesuatu yang hebat untuk anda.
Ya {!firstname}, ianya khas dan istimewa untuk anda.

TAWARAN SAYA IALAH:

Jika anda membeli dari link yang saya beri ini, saya akan
memberikan bonus yang bernilai khas untuk anda.
Jika anda membeli dari saya, anda akan mendapat:


<---senarai bonus--->











Semua produk BONUS ini mempunyai lesen
Master Resell Right dan Private Label Right

Jadi jangan berlengah lagi, dapatkan segera Pakej Video Sistem Affiliate

Saya tidak mahu anda menyesal kerana harga yang ditawarkan ialah
RM30 mungkin dinaikkan ke RM45, Jadi dapatkan segera sementara ia masih murah.

[ Dapatkan Produk tersebut di sini]


Ulasan

  1. wah hebat sekarang,Produk ni bagus gak,siap sekali dengan bonus pun hebat.aku grab satu ye.Kasilah banyak lagi BOnus tu.

    BalasPadam
  2. hu hu ... macam best jek.. aku rasa macam nak try jer..

    BalasPadam
  3. @ Nazz- Apasalahnye try.ikut jejak langkah azizul.Panduan semuadah A-B-C je

    BalasPadam

Catat Ulasan

SILA KOMEN YE LEPAS BACA

Catatan popular daripada blog ini

XiMAX HandPhone Jenama buatan Malaysia

FREE Sound Effects

Kongsi fail dengan mudah menggunakan WeTransfer