XiMAX HandPhone Jenama buatan Malaysia



Artikel ni aku tulis selepas aku tengok remaja.com dekat TV3.Sebab aku berkenan dengan telefon
Alif E72 dari Ximax.Apa yang best pada telefon ni dia ada


* Prayer Time
* Prayer Alarm
* Qibla Direction
* Tafseer & Hadees |
* Ibn-e-Katheer book Sahih Bukhari, Sahih Muslim & Riyadh-us-Saliheen Book

Jika anda nak tengok spesifikasi dia boleh tengok dekat sini
Tapi aku tak tahula harganya berapa?Lepas artikel ni aku nak bagi satu rahsia Kalau telefon yang kita sayangi dicuri orang.Saya akan memberi satu tip membuatkan si pencuri tidak boleh guna sama sekali telefon yang dia curi tu.

TUNGGUUUU.......

Ulasan

  1. Nice handphone... If this phone also equipped with WIFI connection, sure I'll get it.

    You have a nice blog..! I liked it. I'll put your link in my blog.

    BalasPadam
  2. Terima kasih zaza link myblog :)

    BalasPadam
  3. mungkin xtahan lame kut.. ade membe yg da beli hp ni da mula ade masalah dgn display. bkn nk salahkn 100% kt ximax, mcm2 faktor yang boleh wat jd cmni.

    BalasPadam

Catat Ulasan

SILA KOMEN YE LEPAS BACA

Catatan popular daripada blog ini

FREE Sound Effects

Kongsi fail dengan mudah menggunakan WeTransfer