Dapatkan a-squared Anti-Malware 3.5 Full Version secara PERCUMA

Berita baik untuk pengungjung setia blog saya(pcformula).A-squared Anti-Malware is v3.5 full version telah dilancarkan.Berita baiknya disini anda akan dapat muat turun versi terbaru dengan FULL License yang berharga usd39.95 secara PERCUMA selama 1 tahun.OK tanpa buang masa anda,di sini saya dah sediaka langkah demi langkah untuk dapatkannya selama setahun.

1. Create akaun anda. Masukkan username dan password klik “Create User Account” button. Pastikan anda masukkan alamat email anda yang sebenar kerana mereka akan hantar password yang akan anda gunakan nanti.

2. Sekarang check alamat email yang anda masukkan tadi. Anda akan email dari a-squared Control Center (donotreply@www.emsisoft.com) dengan subject “Your user account information‏”. Jika tiada email tersebut dalam inbox anda, check spam/junk folder.

3. Taip username dan password anda untuk login Customer Center.

4. Selepas anda berjaya masuk, klik Manage Licenses di sebelah kiri website tersebut. Kemudian anda klik “Get license by coupon code” link.

5. Sekarang anda masukkan kupon kod ini rac-wav-nak-737 klik Convert button. Anda akan mendapat satu senarai a-squared Anti-Malware.

6. Download versi terbaru a-squared Anti-Malware v3.5 dan install.

7.Selepas pemasangan selesai, run a-squared Anti-Malware. Anda dikehendaki memasukkan username dan passwordyang anda daftar tadi untuk login.

8. OK sekarang anda dah selesai buat pemasngan“full version license”.Versi Penuh tu....:)

Sebelum saya terlupa,a-squared Anti-Malware ni buka antivirus tetapi dia boleh mengesan malwares lebih kurang (1,442,285).Perisian ini dalam kategori SpyBot, Ad-Aware, SpySweeper, SUPER Antispyware dan Spyware Doctor.Selamatkan komputer anda dari anasir-anasir jahat di dunia internet.

Ulasan

  1. 1. kenapa saya cuba buat account tak boleh. dia kata failure..
    2. saya pakai antivirus avast.. kalau install nanti software ni tak clash ke?
    3. saya pernah hadapi masalah bila clean antivirus, mailware or spyware akhirnya komputer saya terpaksa di format semula.. jelaskan

    BalasPadam
  2. software ni bukan antivirus,dia dlm kumpulan antispyware.boleh cuba sekali lagi x buat account.mungkin ada kesilapan yang x disengajakan

    BalasPadam

Catat Ulasan

SILA KOMEN YE LEPAS BACA

Catatan popular daripada blog ini

XiMAX HandPhone Jenama buatan Malaysia

FREE Sound Effects

Kongsi fail dengan mudah menggunakan WeTransfer